zondag 31 augustus 2008

Hemels in New York

New York, New York! Afgelopen zaterdag was ik in de stad die nooit slaapt! Nou wij sliepen wel na deze intensieve dag shoppen! We hadden niet zo lang de tijd, maar 7 uur en dat is echt te weinig! We hebben vooral winkels gezien. Veronica was meegekomen om ons naar de beste shops te leiden, we hebben een heel gezellige dag gehad. Alleen jammer dat ik weinig van de stad heb gezien.
We zijn wel in het meeste goddelijke cafe van New York geweest! Het is meer een soort chocolade fabriek! O my god, voor heel even was ik in de hemel! Alles is daar zo lekker, de chocola is echt heel goed... zeker een aanrader! Alles maken ze met chocola en ik zou alles wel willen proeven!
Hier snel wat foto's van deze dag.. morgen volgen er meer. Nu ga ik avondeten, ik heb net hardgelopen dus ik rammel!
Hoe gaat het daar in Nederland? Ik hoorde dat het vandaag ontzettend mooi weer was, nou hier ook hoor! Zeker 30 graden met brandende zon!
Jullie horen snel meer!
Liefs, Emmi
Let vooral op de man op de achtergrond :)




Elena (macedonie) en ik in de city!De chocoladefabriek... het cafeVeronica geniet van de chocola!
Ik en mijn kamergenoot Veronica in de chocoladehemel!

Geen opmerkingen: