woensdag 27 augustus 2008

SUNY New Paltz, the hottest state school of America











Warm is het zeker, elke dag tussen den 25 en 30 graden als ik de plaatjes in de krant mag geloven. De zon schijnt en het voelt warm aan. Zomers kun je je alleen niet kleden aangezien de airco in de gebouwen op en top werkt.
Na 1,5 Amerika vermaak ik me nog steeds. Nog niet alles is geregeld qua lessen, maar dat is hopelijk morgen eindelijk voorbij. De lessen zijn tot nu toe erg interessant en leuk. Ik heb vier journalistieke vakken, ik krijg vast wat herhaling, maar leer ook een hoop nieuws. Sinds gisteren ben ik in het Amerikaanse medialandschap gedoken en heb ik kranten gelezen. Ook hier is dat voor een Journalistiek student verplicht.
Omdat iedereen deze week vooral druk bezig is met roosters in elkaar zetten, is er niet veel meer gebeurd. Veronica en ik delen nog steeds een kamer, die er elke dag wat beter uit komt te zien. Hockeyen heb ik deze week nog niet gedaan omdat ik al die andere dingen moet regelen. Morgen mag ik weer 2.5 uur trainen.. joepie!
Zoals jullie merken ben ik van blog veranderd. Plaatjes toevoegen gaat hier gemakkelijker en ik ben ook meer aan dit systeem gewend (zelfde blog als toen ik in Australiƫ was).
Zaterdag zal het eerste spannende uitje plaats vinden, dan vertrekt ik om 9 uur naar New York City. Dan heb ik acht uur om te shoppen en de toerist uit te hangen, ik heb er nu al zin in!
Daarna zullen de wat spannendere foto's volgen. Hierbij krijgen jullie wat beelden van de campus!

Ik spreek jullie snel!
Liefs, Emmi


2 opmerkingen:

Yoroen zei

Verander wel de indeling!! Haha! Keep us posted E. ;) En oh, dinsdag vertrekken wij naar NYC. Klein weekje later staan we bij je op de stoep! :--)

sytske zei

Hi Emmi,
Je hebt toch wel meegezongen?!
Nice to see dat je het goed hebt daar in the hot school. Heel veel succes met alles!
Liefs van Sytske