vrijdag 5 september 2008

Morgen komt New Paltz Hawks Fieldhockey weer in actie

Morgen speel ik mijn eerste wedstrijd. Nadat mijn team afgelopen woensdag de eerste wedstrijd heeft verloren, wordt het morgen tijd om het betere werk te laten zien. Alhoewel, misschien wordt de wedstrijd afgelast aangezien Hurrican Gustav hier morgen misschien veel regen langs brengt. Ik weet niet of hij echt langskomt, maar zoiets zeiden mijn teamgenoten. Ik ben dus benieuwd of ik morgen in actie moet komen of niet.
Tot die tijd, kunnen jullie alvast genieten van wat actiefoto's van het toernooi twee weken geleden.
Er zijn zoveel dingen die ik nog meer wil bespreken, maar ik heb er nu weinig zin in. Ik heb net vier uur lang aan een engels artikel zitten puzzelen. Het is voorbij, mijn eerste artikel in het engels is opweg naar de professor. Maandag hoor ik wat hij ervan vindt... spannend!

Oja, na een beetje een late eindredactie, zag ik dat ik bij een van mijn vorige berichtjes was vergeten om de kop uit te leggen (schandalig in journalistenland). Maar SUNY New Paltz is door Newsweek uitgeroepen tot "Hottest small public school in the country". Vandaar de kop.

Nu ga ik mij klaarmaken om eindelijk weer een keer vroeg mijn bed in te duiken. Morgen komen we in actie om 1 uur. You won't be there, but I'll be back with the results!








Dit ben ik
Dit ben ik

Geen opmerkingen: