vrijdag 24 oktober 2008

Family in New Paltz en New York City

De familievakantie is weer voorbij. Ik ben weer aan het huiswerken, vader zit op kantoor, zus hangt ergens in Nederland en moeder doet boodschappen. Na zes dagen State New York is het gewone leven weer begonnen.
Het was leuk om tijd door te brengen met familie hier in New Paltz en New York. Ik heb het dorp en de omgeving beter leren kennen. En de omgeving is mooi! Dat zijn vooral de eerste foto's. De bergen, de oudste straat van Amerika in NP: Huguenotstreet, de dorpjes hieromheen en de winkeltjes in New Paltz. Allemaal ontzettend leuk! Daarna hebben we een paar dagen in NYC doorgebracht. Rondgelopen in de wijken, lekker gegeten in restaurantjes en wat geshopt in Soho. Ook toeristisch gedaan op de Empire State Building en Liberty Island vanaf Downtown Manhattan.
Nu is het 22:22, zaterdagavond en morgen heb ik mijn derde-laatste wedstrijd. Volgende week is mijn laatste week hockey. Hopelijk winnen we morgen. Deze familiereis heeft me afgemat, dus ik ga zo lekker slapen :) Daarom dit korte berichtje, ben niet helemaal in de stemming aangezien Veronica ondertussen al haar aanwinsten van the Mall laat zien :)
Snel meer... of niet :) Nog maar twee maanden :(

Tot snel dus! XX






























Geen opmerkingen: