donderdag 20 november 2008

Winter en het einde is in zicht...

Elke les moet de professor me er weer even aan herinneren... "We have only three weeks of school left... isn't that amazing, a little scary? This semester just passed by so quickly..." Jajajaja, ik weet het wel. Na zo'n uitspraak kan ik me ook niet meer goed concentreren.. Ik begin te denken aan wat ik nog ga doen, wat ik al heb gedaan en hoe snel de sneeuw dichterbij komt.
Het vriespunt is al bereikt.. al ruim een week denk ik. De thermometer komt niet meer boven de 10C uit en 's nachts wordt het al onder 0C. De eerste sneeuwvlokjes zijn al gevallen en de voorspelling voor de komende twee dagen belooft nog meer sneeuw.
Ik vind het leuk... zie ik tenminste nog een keer sneeuw dit jaar... wat ik in Nederland hoogstwaarschijnlijk niet te zien zal krijgen.
De laatste eindprojecten moeten ook al bijna ingeleverd worden. Ben beetje druk daarmee bezig, maar huiswerk wordt minder belangrijk. Gisteren vergat ik zelfs mijn boeken mee naar de les te nemen... hoe dom?!
Mijn les begint over 10 minuten... ga nog snel thee zetten, tanden poetsen en dan rennen door de kou naar de les.
Ik weet niet of ik in deze laatste weken nog een blog post... kom af en toe langs en misschien verras ik je. Maar ik beloof niets... heb het te druk met andere dingen... en nee, niet huiswerk :p

Doeii, tot snel. Kus en liefs uit New Paltz!

Geen opmerkingen: