dinsdag 2 december 2008

Nog maar 19 dagen...




Tussen de eind projecten door luister ik even naar Nederlandse muziek en plaats ik weer wat foto's op de weblog. Afgelopen weken is er veel, maar ook niet zoveel gebeurd. Gewone leven is hier natuurlijk altijd leuk, maar erg interessant misschien niet. Lessen, eten met vrienden en vooral veel huiswerk vermijden. Dat is ook waarom ik nu alle eind projecten op het laatste moment moet gaan maken. Maar geen zorgen, ik schiet al aardig op en de deadlines zijn zondag en maandag. Komt goed.. huiswerk stress heb ik niet meer.

Afgelopen 10 dagen waren erg leuk. Bart was hier en we hebben volgens mij bijna heel NYC gezien.. inclusief Spanish Harlem en Brooklyn. Het was ontzettend gezellig en leuk om samen door deze wereldstad te lopen. Het weer was gelukkig goed, niet te koud en zonnig. Hij heeft de campus ook gezien en New Paltz doorgelopen.





Geen opmerkingen: