vrijdag 19 december 2008

Snow is here and I am almost gone

Het laatste bericht uit het inmiddels in een half uur wit gesneeuwde New Paltz!
De sneeuw'storm' is begonnen. Ik heb verschillende voorspellingen gehoord, van 6 inches tot 1 foot. Maar ik weet dat ik over een kwartier naar buiten ga en voorlopig niet meer binnen kom!!!!!
Whoeeiii.. sneeuw buiten en kerstmuziek in de inmiddels lege en schone kamer. Alles is leeg behalve mij bureau.. daar liggen de zaken die ik nog nodig heb en vanavond inpak.

Vandaag genieten en vanavond voor de laatste keer uit.
Morgen op weg naar het vliegveld en kijken wanneer ik vlieg. Zou 6pm moeten zijn, maar met de sneeuw weet je het nooit!!

Als alles goed is, land ik om 11:20 am op Schiphol!!
Vluchtnnummer staat in het vorige bericht.

Hier wat foto's van de sneeuw een paar nachten geleden.

Liefs, Emmi






Geen opmerkingen: